Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/376511

Clothing brand purchase intention through SNS
Pujadas Hostench, Jordi; Palau i Saumell, Ramon; Forgas Coll, Santiago; Sánchez García, Javier
Universitat Ramon Llull. IQS
09-2019
02 - Biblioteconomia. Documentació
Xarxes socials
Consumidors--Conducta
Consumidors--Actituds
Comportament informacional
Theory of planned behaviour
Purchase intentions
Self-image congruity
Uses and gratifications
© Emerald Publishing
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
42 p.
Article
Article - Versió acceptada
https://doi.org/10.1108/OIR-02-2017-0042
Emerald
Online Information Review, 2019, vol. 43, num. 5, p. 867-892
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
PUJADES_Clothin ... intention through SNS.pdf 7.216 MB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Pujadas Hostench, Jordi; Palau i Saumell, Ramon; Forgas-Coll, Santiago; Matute Vallejo, Jorge
Pujadas Hostench, Jordi; Palau Saumell, Ramon; Forgas-Coll, Santiago; Sánchez García, Javier
Forgas-Coll, Santiago; Palau i Saumell, Ramon; Sánchez García, Javier; Garrigos-Simon, Fernando J.
Palau i Saumell, Ramon; Forgas-Coll, Santiago; Sánchez García, Javier; Prats, Lluís
Palau i Saumell, Ramon; Forgas-Coll, Santiago; Amaya Molinar, Carlos Mario; Sánchez García, Javier