dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Robinat Rivadulla, José Ramon |
dc.contributor.author |
Ferrer Coyo, Alba |
dc.date.accessioned |
2009-07-17T07:36:30Z |
dc.date.available |
2009-07-17T07:36:30Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009-07-17T07:36:30Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/39460 |
dc.format.extent |
65 p. |
dc.format.extent |
817303 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Neurociència |
dc.subject.other |
Persuasió (Psicologia) |
dc.subject.other |
Consumidors |
dc.title |
Neuromarketing: la tangibilización de las emociones |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
“Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional. |