dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Puig, Quim |
dc.contributor.author |
Sala Costa, Judith |
dc.date.accessioned |
2009-07-22T07:40:50Z |
dc.date.available |
2009-07-22T07:40:50Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009-07-22T07:40:50Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/39533 |
dc.format.extent |
62 p. |
dc.format.extent |
669274 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Anuncis publicitaris |
dc.subject.other |
Música |
dc.title |
Del jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidad |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Del jingle a la música pop: una aporximació a l’us de la música en la publicitat és un
treball de fi de carrera en el que s’exposa la evolució que ha patit la cançó
publicitària. En una primera part s’expliquen el diferents tipus de música que
existeixen, en la segona la història de la música a la publicitat espanyola i conclou
amb un Top-10 de les millors cançons dels anuncis. |