dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia |
dc.contributor |
Amado Luz, Laura |
dc.contributor.author |
Sances Masero, Cristina |
dc.date.accessioned |
2009-07-24T11:31:26Z |
dc.date.available |
2009-07-24T11:31:26Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009-07-24T11:31:26Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/39590 |
dc.format.extent |
88 p. |
dc.format.extent |
441757 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Hiperactivitat |
dc.subject.other |
Infants hiperactius |
dc.subject.other |
Trastorns de l'atenció |
dc.subject.other |
Psicoteràpia familiar |
dc.title |
Intervención familiar grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperatividad (TDAH) |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
1 - Filosofia i psicologia |
dc.description.abstract |
El present treball pretén explicar en què consisteix el trastorn per dèficit d’ atenció amb hiperactivitat (TDAH) i els diversos mètodes d’ intervenció que existeixen a l’hora d’abordar el mencionat trastorn.
Un altre dels propòsits d’aquest treball és revelar la importància d’ un dels trastorns més freqüents a la infància i la repercussió que aquest suposa a l’ entorn escolar, familiar i social. |