Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/445258

The health crisis on Instagram: how the media are building their agenda on the visual social network during the COVID-19 pandemic
Laferrara, Valentina; Justel-Vázquez, Santiago
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2020
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Instagram
Covid-19
Coronavirus
Epidèmies
Covid-19--Cobertura periodística
Espanya
Xarxes socials
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna – URL
11 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.51698/tripodos.2020.47p123-134
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
Trípodos, vol. 1, núm. 47, 2020
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
The health crisis on Instragram.pdf 486.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Justel Vázquez, Santiago; Laferrara, Valentina; De Blasio, Emiliana; Micó, Josep-Lluís