Título:
|
Com aprenen els nostres alumnes més i millor?
|
Autor/a:
|
Rué, Joan; Amador Guillem, Miquel; Bosco, Alejandra; Gené Torrabadella, Jordi; Moreno Colom, Sara,; Pividori, María Isabel; Rambla, Xavier,
|
Abstract:
|
La voluntat d'aquesta recerca és, mitjançant un procediment d'enquesta, identificar aquelles estratègies d'ensenyament que poden ser mes efectives en relació a ajudar els alumnes a aprendre més i millor. La finalitat és construir un instrument que permeti analitzar situacions d'ensenyament i aprenentatge en l'E. Superior i, eventualment, orientar-les en la seva millora significativa. Per això ens centrarem en la valoració, per part de diverses tipologies d'alumnes, de situacions i d'activitats d'ensenyament proposades pel professorat a determinades matèries que estan cursant grups d'alumnat a diverses titulacions de quatre universitats catalanes. |
Abstract:
|
The main aim of the research is identifying the most effective strategies in supporting a better learning process in H. Education. The basic mean we used to develop such analysis was a questionnaire. Our scope is to develop a valid tool to analyze teachinglearning situations in HE in order to both, to raise a better understanding of the learning qualities, from the student's point of view, and to indentify the basic weakness in such a process, in order to improve it. The research has selected different kind of students, studies and learning contexts, in order to gather both a wider and a significant variety of teaching and learning situations in four Catalan universities. |
Materia(s):
|
-Ensenyament i aprenentatge -Millora -Instrument -Anàlisi -Teaching and learning -Improvement -Questionnaire -Analysis |
Derechos:
|
open access
Tots els drets reservats.
https://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/ |
Tipo de documento:
|
Comunicació de congrés |
Editor:
|
|
Compartir:
|
|
Uri:
|
https://ddd.uab.cat/record/65996
|