dc.contributor.author |
Tejada Fernández, José |
dc.contributor.author |
Torre, Saturnino de la |
dc.date |
1995 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/28434 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:28434 |
dc.identifier |
urn:10.5565/rev/educar.441 |
dc.identifier |
urn:recercauab:ARE-22308 |
dc.identifier |
urn:oai:educar.revistes.uab.cat:article/441 |
dc.identifier |
urn:oai:raco.cat:article/42291 |
dc.identifier |
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/0598efba-cc53-42b2-83be-ee50ce2f3ef0 |
dc.identifier |
urn:articleid:20148801n19p87 |
dc.identifier |
urn:oai:egreta.uab.cat:publications/6b9ef171-959f-43d9-a540-c9c82aa680b4 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
spa |
dc.publisher |
|
dc.relation |
Educar ; N. 19 (1995) p. 87-105 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ |
dc.title |
La innovació als centres educatius de Catalunya |
dc.type |
Article |
dc.description.abstract |
Aquest article sintetitza els resultats de la investigació realitzada entorn de la innovació en els centres educatius a Catalunya. Una vegada conceptualitzada la innovació, des del seu origen, naturalesa i dimensions, s'hi justifica el disseny d'investigació utilitzat (objectius, fases, instrumentalització, mostra), al mateix temps que s'ofereixen les aportacions més rellevants dels resultats i les conclusions d'investigació obtinguts. |
dc.description.abstract |
This paper sinthesises the results of the research done arround innovation in the Educational Center in Catalonia. On it, once conceptualized the innovation, from it's origin, nature and dimensions, the design is justified (goals, phases, instruments, sample) at the same time that some relevant contributions of the results and conclusions are offered. |