La industria televisiva en España : crisis y nuevas oportunidades
Pérez Rufí, José Patricio; Gómez Pérez, Francisco Javier; Navarrete Cardero, José Luis
-Televisió
-Audiències
-Fragmentació
-Espanya
-Televisió connectada
-Televisión
-Audiencias
-Fragmentación
-España
-Televisión conectada
-Television
-Audiences
-Fragmentation
-Spain
-Connected TV
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/118578

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Torrado Rey, Susana; Sada Muruzábal, Álvaro; Rosell Farràs, María Gracia; Quirce Gancedo, Santiago; Pascual del Río, Jorge; Orriols Ramos, Rosa María; Arana Belloso, Daniel; Blanco Guerra, Carlos; Caldés Casas, Alberto; Gallego Piñol, Eva; Gómez Pérez, Francisco Javier; Martín Lancharro, Pablo; Méndez Liz, María José; Mendoza Rodríguez, Ángeles
 

Coordination

 

Supporters