dc.contributor.author |
Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier |
dc.contributor.author |
Matas i Prat, Anna |
dc.date |
2014 |
dc.identifier |
https://ddd.uab.cat/record/119555 |
dc.identifier |
urn:oai:ddd.uab.cat:119555 |
dc.format |
application/pdf |
dc.format |
application/pdf |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.language |
eng |
dc.language |
spa |
dc.publisher |
|
dc.relation |
UAB divulga ; Juliol 2014 |
dc.rights |
open access |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
dc.rights |
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ |
dc.title |
Efectivitat de les polítiques temporals per reduir el consum de gasolina |
dc.type |
Article |
dc.description.abstract |
A finals de febrer de 2011, el govern va anunciar un conjunt de mesures encaminades a reduir el consum de gasolina. Les seves previsions eren que aquest caigués en un 15%. Un estudi a partir d'informació públicament disponible ha detectat que aquestes mesures (reducció dels preus dels trens de rodalies, límits més estrictes de velocitat i inclusió de biofuel en el carburant) van obtenir un efecte inferior al previst pel govern a causa del seu caràcter temporal. |
dc.description.abstract |
A finales de febrero de 2011, el gobierno anunció un conjunto de medidas encaminadas a reducir el consumo de gasolina. Sus previsiones eran que éste cayera en un 15%. Un estudio a partir de información públicamente disponible ha detectado que dichas medidas (reducción de los precios de los trenes de cercanías, límites más estrictos de velocidad e inclusión de biofuel en el carburante) obtuvieron un efecto inferior al previsto por el gobierno debido a su carácter temporal. |
dc.description.abstract |
In late February 2011, the government announced a set of measures to reduce fuel consumption. His forecast was that it fell by 15%. A study based on publicly available information detected that these measures (reduction of prices of train tickets, stricter speed limits and inclusion of biofuel) had a lower effect than those predicted by the government due to their temporary character. |