Propaganda y publicidad comercial : un principio diferenciador
Pineda Cachero, Antonio
10-09-2021
-Teoría de la propaganda
-Teoría de la publicidad
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/186564

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Rodrigo Alsina, Miquel, 1955-; García-Jiménez, Leonarda; Gifreu-Pinsach, Josep; Gómez Puertas, Lorena, 1978-; Guerrero Solé, Frederic; López González, Hibai, 1983-; Medina Bravo, Pilar, 1966-; Pineda Cachero, Antonio; Roca Cuberes, Carles, 1969-; Rodríguez-Polo, Xosé Ramón; Terribas i Sala, Mònica; Ventura, Rafael
Pineda Cachero, Antonio; García-Jiménez, Leonarda; Rodrigo Alsina, Miquel, 1955-
Rey, Juan; Ruiz Collantes, Frances Xavier; Pineda Cachero, Antonio; Pérez Latorre, Óliver