dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Fernández Alonso, Isabel |
dc.contributor.author |
Velat Castillo, Pablo |
dc.date.accessioned |
2008-03-05T12:15:17Z |
dc.date.available |
2008-03-05T12:15:17Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2008-03-05T12:15:17Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/5183 |
dc.format.extent |
65 p. |
dc.format.extent |
819991 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Televisió |
dc.subject.other |
programes de televisio |
dc.title |
La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones. |