dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Santana, Eva 1972- |
dc.contributor.author |
Aguado Durán, Nacho |
dc.date.accessioned |
2008-03-10T17:42:16Z |
dc.date.available |
2008-03-10T17:42:16Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2008-03-10T17:42:16Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/5205 |
dc.format.extent |
132 p. |
dc.format.extent |
462972 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Publicitat exterior |
dc.subject.other |
Consumidors |
dc.subject.other |
Entorn social |
dc.title |
Los soportes publicitarios emergentes del medio exterior: hacia una interacción con el consumidor: la tecnología y la creatividad al servicio de la publicidad exterior |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Aquest treball realitza una projecció del que serà el futur a curt termini del mitjà publicitari d’exterior. S’estudia amb profunditat l’entorn socioeconòmic present del mitjà, així com es realitza un recull de les opinions dels professionals del sector mitjançant entrevistes i enquestes. Aquestes dades s’entrellacen amb un anàlisis dels nous models de publicitat exterior, recopilant multitud d’exemples. Així es demostra com la relació consumidor-mitjà passarà per la interacció a través de la creativitat i la tecnologia. |