Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/522851

Higher Running Speed and Cardiovascular Endurance Are Associated with Greater Level of Academic Achievement in Urban Catalan Primary School Children
Arboix Alió, Jordi; Buscà Safont-Tria, Bernat; Solà, Josep; Peralta-Geis, Mariona; Arboix, Adrià; Fort Vanmeerhaeghe, Azahara
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2022
Rendiment acadèmic
Educació física
Educació primària
Rendiment físic
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
12 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
https://doi.org/10.3390/su14148454
MDPI
Sustainability, 2022, 14(14), 8454
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
sustainability-14-08454.pdf 909.3 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Arboix Alió, Jordi; Sagristà, F.; Marcaida, S.; Aguilera-Castells, Joan; Peralta-Geis, Mariona; Solà Santesmases, Josep; Buscà Safont-Tria, Bernat
Arboix Alió, Jordi; Aguilera-Castells, Joan; Rey Abella, Ferran; Buscà Safont-Tria, Bernat; Fort Vanmeerhaeghe, Azahara
Arboix Alió, Jordi; Aguilera-Castells, Joan; Rey Abella, Ferran; Buscà Safont-Tria, Bernat; Fort Vanmeerhaeghe, Azahara
Arboix Alió, Jordi; Trabal Taña, Guillem; Buscà Safont-Tria, Bernat; Aguilera-Castells, Joan; Fort Vanmeerhaeghe, Azahara; Sánchez López, Maria José; Peña, Javier