The Role of Emotions in Classroom Conflict Management. Case Studies Geared Towards Improving Teacher Training
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; González Parera, Montserrat; Manero, Borja
31-10-2022
-Classroom climate
-Emotion
-Secondary school
-Conflict resolution
-Teacher training
-Virtual reality
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/258133

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Manero, Borja; Morodo, Andy; Suñe-Soler, Núria; Henao Agudelo, Claudia
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; González Parera, Montserrat; Vall, Berta; Weise, Crista; Morodo, Andy
Cros Alavedra, Anna; Cros Alavedra, Anna; Bassols i Puig, M. Margarida; Bassols i Puig, M. Margarida; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Monereo i Font, Carles; Monereo i Font, Carles; Sala, Guillem; Sala, Guillem
Guasch Pascual, Teresa; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene; Espasa Roca, Anna