dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Freire Sánchez, Alfonso |
dc.contributor.author |
Heredero Marín, Álvaro |
dc.date.accessioned |
2022-11-09T15:07:02Z |
dc.date.available |
2022-11-09T15:07:02Z |
dc.date.issued |
2022-09 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/527588 |
dc.format.extent |
109 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Videojocs |
dc.subject.other |
Construcció de marca (Màrqueting) |
dc.subject.other |
Personatges de ficció |
dc.title |
Construcción de la marca personal en personajes antiheroicos de los videojuegos |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Aquest treball de final de grau estudia els personatges antiherois i els valors de la
seva marca personal al sector del videojoc. La investigació presenta un estudi en
retrospectiva de l'antiheroi des dels seus orígens i el seu paper al món dels videojocs.
L'anàlisi pràctica, per altra banda, té com a objectiu detectar els atributs de la marca
personal d'aquests personatges i determinar si responen a un model matriu en què
combreguen elements propis que permetin desenvolupar la marca personal dels
antiherois. |
dc.description.abstract |
Este trabajo de final de grado estudia los personajes antihéroes y los valores de su
marca personal en el sector del videojuego. La investigación presenta un estudio en
retrospectiva del antihéroe desde sus orígenes y su papel en el mundo de los
videojuegos. El análisis práctico, por otro lado, tiene como objetivo, detectar los
atributos de la marca personal de estos personajes y determinar si responden a un
modelo matriz en el que comulguen elementos propios que permitan desarrollar la
marca personal de los antihéroes. |
dc.description.abstract |
This final degree work studies antihero characters and their personal brand values in the
video game industry. The research presents a retrospective study of the antihero from its
origins and its role in the world of video games. The practical analysis, on the other hand,
aims to detect the attributes of the personal brand of these characters and to determine
whether they respond to a matrix model in which they share elements that allow the
development of the personal brand of antiheroes. |