Title:
|
Aproximació al canvi conceptual dels docents respecte a l'ensenyament estratègic de la lectura, a partir d'un curs de formació : una experiència al Cicle mitjà d'Educació Primària
|
Author:
|
Pérez Zafón, Mª Victoria
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Badia Garganté, Toni |
Abstract:
|
Aquest projecte s'emmarca dins de l'àmbit de l'assessorament psicopedagògic, concretament, en la formació del professorat per a l'ensenyament d'estratègies d'aprenentatge. El tema d'estratègies d'ensenyament/aprenentatge és massa ampli per a poder tractar-lo en un projecte com aquest, amb una limitació temporal que exigeix concretar l'actuació en els punts següents: fer una selecció prèvia d'un determinat conjunt de procediments d'aprenentatge vinculats amb la lectura, situar-lo dins d'un context escolar concret de manera que la formació vagi dirigida als docents del cicle mitjà d'educació primària d'un CEIP del Masnou i centrar l'experiència en dos d'aquests docents. |
Abstract:
|
Este proyecto se enmarca dentro del ámbito del asesoramiento psicopedagógico, concretamente, en la formación del profesorado para la educación de estrategias de aprendizaje. El tema de estrategias de educación/aprendizaje es demasiado amplio para poder tratarlo en un proyecto como este, con una limitación temporal que exige concretar la actuación en los siguientes puntos: realizar una selección previa de un determinado conjunto de procedimientos de aprendizaje vinculados a la lectura, situarlo dentro de un contexto escolar concreto de manera que la formación vaya dirigida a los docentes del ciclo medio de educación primaria de un CEIP del Masnou y centrar la experiencia en dos de dichos docentes. |
Abstract:
|
This project falls within the sphere of psycho-pedagogical assessment, specifically in teacher training for the teaching of learning strategies. The issue of teaching / learning strategies is too broad to be treated in a project such as this, with a time limitation that requires specifying action in the following points: to carry out a previous selection of a specific number of learning procedures linked to reading; to place them within a specific school context so that the training is aimed at the teaching staff of the middle cycle of primary education of a State Primary School located in El Masnou, Catalonia; and to focus this experience on two of the teachers. |
Subject(s):
|
-Educational Assessment -Education -Primary Education -Psychopedagogy -Assessorament educatiu -Ensenyament -Ensenyament primari -Psicopedagogia -Asesoramiento educativo -Enseñanza -Enseñanza primaria -Psicopedagogía |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|