dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Belmonte Sánchez, Miguel Ángel |
dc.contributor.author |
Narvión Gotor, Clara |
dc.date.accessioned |
2010-07-28T11:29:02Z |
dc.date.available |
2010-07-28T11:29:02Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2010-07-28T11:29:02Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/68651 |
dc.format.extent |
71 p. |
dc.format.extent |
368968 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Lipovetsky, Gilles |
dc.subject.other |
Narcisisme |
dc.subject.other |
Consumisme |
dc.subject.other |
Individualisme |
dc.subject.other |
Postmodernitat |
dc.subject.other |
Sociologia |
dc.title |
Gilles Lipovetsky: límites y paradojas del estudio sociológico del individualismo |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
El present treball vol ser un anàlisi del pensament de Lipovetsky, no només des d’un punt de vista cronològic sinó més aviat global, tot analitzant els principals camps d’estudi de l’autor i veient com aquests interaccionen o evolucionen al llarg del temps. El narcisisme, l’hiperconsum i el nou paradigma antropològic de l’individu es perfilen com els grans temes d’anàlisi del sociòleg francès. A més a més, veurem alguns dels punts dèbils de l’enfocament de l’autor així com les paradoxes i les contradiccions dels seus estudis. |