dc.contributor |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca |
dc.contributor |
Universitat de Barcelona |
dc.contributor.author |
Triadó i Ivern, Xavier Ma. |
dc.date.accessioned |
2011-02-14T15:50:11Z |
dc.date.available |
2011-02-14T15:50:11Z |
dc.date.created |
2008-10 |
dc.date.issued |
2011-02-14T15:50:11Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/97511 |
dc.format.extent |
101 p. |
dc.format.extent |
1179660 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
cat |
dc.relation.ispartofseries |
Els ajuts de l'AGAUR;2007MQD00045 |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Empreses -- Direcció i administració -- Ensenyament universitari |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Metodologia |
dc.subject.other |
Ensenyament universitari -- Mètodes actius |
dc.title |
Renovar la il·lusió de l'estudiant universitari amb els seus estudis : desenvolupament d'una metodologia que incrementi l'èxit mitjançant la implicació i el raonament (RIE) |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/report |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.description.abstract |
El departament d'Economia i Organització d'Empreses, de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de
Barcelona, sempre ha mostrat una preocupació perquè els alumnes siguin capaços d'entendre i, sobretot, de veure
aplicables a la vida laboral els conceptes de les diverses assignatures de la nostra àrea -organització i direcció
d'empreses-. Donada la falta d'experiència laboral que tenen, sovint entenen els conceptes d'una manera superficial i
teòrica ja que els queden una mica lluny de la seva vida diària. A més, la falta d'assistència, el baix rendiment acadèmic
i la falta de motivació dels estudiants són temes habituals entre el col·lectiu de professors.
Per tot això sorgeix la necessitat de millorar el rendiment dels estudiants, en el marc de l'Espai d'Educació Europeu
Superior, amb una metodologia docent generalizable a la resta d'assignatures que aconsegueixi motivar-les tant per
estudiar com per assistir a classe. La finalitat principal del projecte és millorar el rendiment acadèmic dels estudiants
mitjançant una metodologia docent basada en l'anàlisi de casos audiovisuals. En concret es volen arribar a aconseguir
els objectius formatius fonamentals de l'àrea d'Organització d'Empreses així com també es pretén que els alumnes
adquireixin capacitats desitjables per dur a terme les funcions administratives. La durada del projecte ha estat d'un any.
Concretament des de novembre de 2007 a octubre de 2008. |
dc.description.abstract |
From the department of Economy and Organization of Companies, of the Faculty of Economics
and Enterprises(UB) always it has worried us that our pupils are capable of dealing and,
especially, of seeing applicable to the labour life the concepts of the diverse subjects of our
area - organization and direction(address) of companies-. Given the lack of labour experience
that they have, often they understand the concepts of a superficial and theoretical way since
they still have them a little far from his daily life. In addition, the lack of assistance, the low
academic performance and the lack of motivation of the students are habitual topics between
the group of teachers. For all that there arises the need to improve the performance of the
students, in the frame of the European Top Space of Education, with an educational that can
be generalized methodology to the rest of subjects that it them manages to motivate so much
to study like to be present at class. The principal purpose of the project is to improve the
academic performance of the students by means of an educational methodology based on the
analysis of audio-visual cases. In I make concrete there want to manage to be obtained the
formative fundamental aims of the area of Organization of Companies as well as also there is
claimed that the pupils acquire desirable aptitudes to carry out the administrative
functions.The duration of the project has been from a year. From November of 2007 to October
of 2008. |