Data: |
2016 |
Descripció: |
94 p. |
Resum: |
L'escola és, a més del familiar, un dels contextos més rellevants en quan a la socialització dels infants i adolescents. Però, què passa amb aquells alumnes que presenten Necessitats Educatives Especials (NEE) i que per tant, requereixen d'ajuts i recursos específics per a la seva escolarització? Aquest treball s'enfocarà en l'anàlisi de les interaccions entre els alumnes amb NEE i els seus companys per tal d'estudiar-ne el nivell d'inclusió en un centre escolar ordinari i poder explicar què passa amb aquest col·lectiu en un context que a priori és tant important en el desenvolupament de la socialització. |
Drets: |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [4316222] |
Col·lecció: |
Facultat de Psicologia. Màster Psicopatologia Clínica Infantojuvenil |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Educació inclusiva ;
Necessitats educatives especials ;
Atenció a la diversitat ;
Integració escolar |