How does creating a podcast in groups foster student-student interaction and promote cooperative learning?
Ianuzziello, Gianluigi
Felip, Rosamaria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2018
Descripció: 30 p.
Resum: En els últims anys cada vegada més escoles han incorporat l'ús dels podcasts a les aules. Aquesta tesi examina com el podcasting - que es pot concebre com un òptim recurs per facilitar l'aprenentatge - afavoreix la interacció entre estudiants i promou l'aprenentatge cooperatiu. Mitjançant una anàlisi detallada de les dades recopilades a un escola estatal del Nord-est d'Espanya, es descriuen els diferents aspectes de l'estudi, les característiques de les activitats realitzades, el punt de vista dels participants i l'efecte de les activitats en els participants. L'última part d'aquest document se centra en la interpretació de les dades i l'elaboració d'una resposta a l'assumpte d'investigació. Els resultats d'aquest estudi revelen que crear podcasts permet als estudiants interactuar i aprendre cooperativament a través d'un procés molt original.
Resum: In the past few years, an increasing number of schools have incorporated the use of podcasts into their classes. This dissertation examines how podcasting - as an optimal resource to facilitate learning - can foster student-student interaction and promote cooperative learning. Through a detailed analysis of the data collected in a state school in northeast Spain, the researcher describes the different aspects of the study, the characteristics of the activities carried out, the viewpoints of the participants and the effect of the activities on the participants. The final step of this document involves interpreting the data and responding to the research problem. The findings of this study reveal that creating podcasts allows students to interact and learn from each other through a very original process.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Podcàsting ; Ensenyament -- Innovacions tecnològiques



Treball fi de màster
40 p, 770.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2018-09-10, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir