L'Educació física des de l'aprenentatge per projectes : un estudi sobre la visió del professorat
Cortes Ferrero, Francisco
Prat Grau, Maria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Physical education from project-based learning : a study on the vision of teachers
Data: 2014
Descripció: 149 p.
Resum: En les primeres edats, la Psicomotricitat i després l'Educació Física, constitueixen la base que permet als alumnes assolir cert domini vers la seva motricitat i les seves capacitats cognitives front el seu desenvolupament. Un desenvolupament, que es integral perquè conforma tots els aspectes personals, ajudant-los al llarg de la seva vida. Una educació global que consideri a les persones en la seva totalitat ens fa pensar i arribar a l'Aprenentatge per Projectes ja que parteixen d'un ensenyament global, entenent-los com processos oberts interrelacionats. La poca recerca i literatura existent ens demostra que aquesta filosofia no s'utilitza per relacionar les especialitats.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Recerca en Educació [4313815]
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster de recerca en educació
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Educació física -- Ensenyament



Treball fi de màster
149 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, TFM

 Registre creat el 2018-10-23, darrera modificació el 2022-09-19



   Favorit i Compartir