Títol variant: |
Physical education from project-based learning : a study on the vision of teachers |
Data: |
2014 |
Descripció: |
149 p. |
Resum: |
En les primeres edats, la Psicomotricitat i després l'Educació Física, constitueixen la base que permet als alumnes assolir cert domini vers la seva motricitat i les seves capacitats cognitives front el seu desenvolupament. Un desenvolupament, que es integral perquè conforma tots els aspectes personals, ajudant-los al llarg de la seva vida. Una educació global que consideri a les persones en la seva totalitat ens fa pensar i arribar a l'Aprenentatge per Projectes ja que parteixen d'un ensenyament global, entenent-los com processos oberts interrelacionats. La poca recerca i literatura existent ens demostra que aquesta filosofia no s'utilitza per relacionar les especialitats. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Recerca en Educació [4313815] |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster de recerca en educació |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Educació física -- Ensenyament |