Estudio de la colección de historia de Abrajian ediciones
Nicola Abrajian, Agustin
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2018
Descripció: 120 p.
Resum: La colección de libros de historia de la editorial Abrajian está compuesta por ocho títulos inter-nacionales. En este Trabajo Final de Máster se propone la traducción y publicación de estas obras al mercado español y latinoamericano. La idea es traer autores que aporten nuevas vi-siones, con ideas yuxtapuestas y/o afines, excepcionales en su discurso narrativo y en su base documental, expertos en la materia, revisionistas históricos, ilustres investigadores. Este trabajo es un estudio sobre cómo desarrollar esta colección de historia en Abra-jian Ediciones. Para ello, se ha establecido un análisis del mercado (donde aparecen catálogos y editoriales que podrían ser competencia de la colección), un estudio económico de cada obra (cuánto costaría traer una determinada obra a España), estrategias de comunicación y marke-ting para toda la colección (métodos para llamar la atención de los lectores), un plan de orga-nización editorial (para determinadas cuando y de qué manera se desarrollará la publicación de cada obra de la colección), informes de lectura de cada obra (para saber que contenido tie-ne y cómo saber si puede encajar en la colección) y, por último, un estudio legal: posibles con-tratos con los autores o agentes literarios y traductores.
Resum: La col·lecció de llibres d'història de l'editorial Abrajian està composta per vuit títols internacio-nals. En aquest Treball Final de Màster es proposa la traducció i publicació d'aquestes obres al mercat espanyol i llatinoamericà. La idea és portar autors que aportin noves visions, amb idees juxtaposades i/o afins, excepcionals en el seu discurs narratiu i en la seva base docu-mental, experts en la matèria, revisionistes històrics, il·lustres investigadors. Aquest treball és un estudi sobre com desenvolupar aquesta col·lecció d'història a Abrajian Ediciones. Per a això, s'ha establert una anàlisi del mercat (on apareixen catàlegs i editorials que podrien ser competència de la col·lecció), un estudi econòmic de cada obra (quant costaria portar una determinada obra a Espanya), estratègies de comunicació i màrqueting per a tota la col·lecció (mètodes per cridar l'atenció dels lectors), un pla d'organització editorial (per a determinades quan i de quina manera es desenvoluparà la pu-blicació de cada obra de la col·lecció), informes de lectura de cada obra (per saber que contin-gut té i com saber si pot encaixar en la col·lecció) i, finalment, un estudi legal: possibles contractes amb els autors o agents literaris i traductors.
Resum: Abrajian's collection of history books is composed of eight international titles. In this Master Final Project we propose the translation and publication of these works in the Spanish and Lat-in American markets. The idea is to bring authors who contribute new visions, with juxtaposed and/or related ideas, exceptional in their narrative discourse and in their documentary base, experts in the field, historical revisionists, illustrious researchers. This work is a study on how to develop this collection of history in Abrajian Ediciones. To do this, a market analysis has been established (where catalogs and publishers appear that could be the collection's competence), an economic study of each work (how much it would cost to bring a specific work to Spain), communication and marketing strategies for the whole collection (methods to draw readers' attention), a plan of editorial organization (for certain when and in which way the publication of each work of the collection will be developed), read-ing reports of each work (to know what content it has and how to know if it can fit into the col-lection) and, finally, a legal study: possible contracts with authors or literary agents and trans-lators.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat. Màster en Edició
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Llibres -- Disseny ; Editors i edició ; Llibres -- Indústria i comerç



120 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2018-10-23, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir