visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Creences de professors i alumnes sobre la creativitat literària |
Data: | 2019 |
Descripció: | 79 p. |
Resum: | Aquest treball d'investigació-acció sorgeix a partir d'una seqüència didàctica basada en una tasca de reescriptura de textos que van dur a terme els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut Llobregat de Sallent. A partir de l'anàlisi de les plantilles d'autoavaluació i de coavaluació; de les transcripcions de diferents grups de discussió que es van organitzar amb professors i alumnes del centre; i de diverses enquestes, intenta fer aflorar les creences, les teories implícites, que els aprenents i els docents tenen al voltant de la creativitat literària (o de l'escriptura creativa). El treball també analitza les transcripcions de tres entrevistes fetes a professionals externs al món de l'educació que afirmen que la creativitat ha estat una de les claus del seu èxit laboral. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Col·lecció: | Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Escriptura creativa ; Creació literària, artística, etc ; Pensament creatiu ; Creativitat -- Aspectes socials ; Imaginació ; Imaginari ; Ideologia i literatura ; Redacció (Literatura) ; Anàlisi del discurs literari ; Literatura--Estètica ; Creativitat (Educació) ; Autoconcepte ; Metacognició ; Contes populars ; Comunicació escrita ; Creativitat en els joves ; Adolescents i identitat ; Mestres i alumnes -- Educació secundària obligatòria ; Psicologia |
Adreça original 79 p, 3.0 MB |