To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10256/3262
dc.contributor | Prieto Flores, Óscar |
---|---|
dc.contributor | Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia |
dc.contributor.author | Vila Torrent, Sònia |
dc.date | 2010-06 |
dc.date.accessioned | 2011-03-08T02:45:42Z |
dc.date.available | 2011-03-08T02:45:42Z |
dc.date.issued | 2011-03-08T02:45:42Z |
dc.identifier.citation | Vila Torrent, S. (2010). Formació al professorat de l’IES Montilivi: metodologies i eines per a l’atenció dels alumnes nouvinguts a l’aula ordinària. A 'Pedagogia'. Girona: Universitat. [Consulta: 7 març 2011]. Disponible a: http://dugi-doc.udg.edu/handle/10256/3262 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10256/3262 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia |
dc.relation | Pedagogia |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd) |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca |
dc.subject | Alumnes d'ensenyament secundari |
dc.subject | High school students |
dc.subject | Educació intercultural |
dc.subject | Multicultural education |
dc.subject | Aules d'acollida |
dc.subject | Reception classroom |
dc.subject | Educació secundària |
dc.subject | Education, Secondary |
dc.subject | Pedagogia |
dc.subject | Education -- Study and teaching |
dc.title | Formació al professorat de l’IES Montilivi: metodologies i eines per a l’atenció dels alumnes nouvinguts a l’aula ordinària |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |