Data: |
2008 |
Descripció: |
108 p. |
Resum: |
Avui en dia la venda de productes, mitjançant les possibilitats que ens ofereix Internet, es troba en ple creixement. Aquest projecte pretén posar en funcionament una pàgina Web dedicada a la venda de fruita, concretament kiwis. Des de fa un temps, la població comença a ser conscient del desequilibri entre l'agent productor i l'agent comercial. Com passa també en altres sectors, el productor ven a un preu molt inferior respecte al que després es ficarà de cara al comprador final. En el cas de la fruita, el client acaba comprant un producte més car i normalment de menys qualitat. L'objectiu principal d'aquest projecte és promoure la venda online a partir d'una mercaderia de qualitat i més econòmica, aconseguint un major benefici tant per part del productor com del client. |
Resum: |
La venta de productos, utilizando las posibilidades que Internet nos ofrece, es, hoy en día, un campo en pleno auge. Este proyecto pretende poner en funcionamiento una página Web dedicada a la venta de fruta, concretamente kiwis. Desde hace un tiempo, la población empieza a ser consciente del desequilibrio existente entre los productores i los comerciantes. Como pasa también en otros sectores, los productores venden a un precio muy inferior, respecto al que se pondrá de cara al comprador final. En el caso de la fruta, el cliente acaba comprando un producto más caro y normalmente de menor calidad. El objetivo principal de este proyecto es promover la venta online a partir de una mercancía de calidad y más económica, logrando un mayor beneficio por parte del productor y también por parte del cliente. |
Resum: |
The sale of products using the benefits of Internet is today at its very peak. This project aims to put into operation a Web page to sell fruits, specifically kiwis. Nowadays, the population starts to be aware of the imbalance between producers and merchants. As in other sectors, producers are selling with a price much lower than the final price for the last buyer. In the case of the fruits, at the end, the coustomer buys a more expensive product with a lower quality. The main objective of this project is to promove the e-commerce with a high quality and cheaper products, getting a higher benefit for the producer and for the coustomer. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Enginyeria Informàtica / Computer Engineering [4314660] |
Col·lecció: |
Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Informàtica |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Comerç al detall ;
Automatització ;
Kiwis ;
Comerç ;
Comerç electrònic ;
Programes d'ordinadors ;
Portals d'Internet ;
Disseny |