Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/14317

The frequency of the dyadic influence tactics according to communication media
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. GIOPACT - Grup de Recerca d'Igualtat d'Oportunitats per a l'Arquitectura, la Ciència i la Tecnologia
-Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió del coneixement
-Communication in organizations
-Business communication
-Comunicació en l'empresa
Artículo - Versión publicada
Artículo
Taylor & Francis
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

González Prieto, David; Lordan González, Oriol; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Fernández Alarcón, Vicenç
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María; Enache, Cristina Mihaela
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Sallán Leyes, José María; Enache, Cristina Mihaela
Sallán Leyes, José María; Enache, Cristina Mihaela; Albareda Sambola, Maria; Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep
Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Fernández Alarcón, Vicenç