To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/24376
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Bozu, Zoia |
dc.contributor.author | Imbernón, Francesc |
dc.date | 2012-04-23T11:08:05Z |
dc.date | 2012-04-23T11:08:05Z |
dc.date | 2009 |
dc.identifier.citation | 2013-2255 |
dc.identifier.citation | 568389 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/24376 |
dc.format | 13 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | spa |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/REIRE/article/view/131529/181345 |
dc.relation | REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació, 2009, vol. 2, núm. 2, p. 61-73 |
dc.rights | cc-by (c) Bozu, Zoia, et al., 2009 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
dc.subject | Portafolis en educació |
dc.subject | Professors universitaris |
dc.subject | Formació del professorat |
dc.subject | Professors novells |
dc.subject | Portfolios in education |
dc.subject | College teachers |
dc.subject | Teacher training |
dc.subject | First year teachers |
dc.title | La carpeta docent com estratègia per a la formaciò d'una pràctica reflexiva en els professors universitaris novells. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |