Título:
|
Identidad corporativa en el caso IKEA
|
Autor/a:
|
Escrivá Vilaseca, Miriam
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Barrabino García-Manso, Andreu, |
Resum:
|
En aquest treball es tracte de demostrar la importància de la identitat corporativa en
l'actualitat, en el context de saturació de empreses i productes homogenis en el que les
empreses lluiten per diferenciar-se. Es pot concloure que una identitat corporativa forta,
coherent i única pot diferenciar una marca d'una altre i fer que triomfi. |
Fecha de creación:
|
27-09-2013 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Imatge corporativa |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Páginas:
|
63 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|