Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/47810

Feblesa de tutories: manca de feedback i autoregulació en l'estudiant d'infermeria. Valoració de l'avaluació continuada en l'assignatura Ciències Psicosocials Aplicades a la Salut en el Grau d'Infermeria (EEES), (2009-2010)
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Puig Llobet, Montserrat; Honrubia Pérez, María; Lluch Canut, Ma. Teresa
Universitat de Barcelona
-Infermeria
-Educació superior
-Tutoria (Ensenyament)
-Avaluació contínua
-Nursing
-Higher education
-Tutoring (Teaching)
-Continuous evaluation
(c) Àgora d'Infermeria SRL, 2011
Artículo
Artículo - Versión publicada
Àgora d'Infermeria SRL
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Lluch Canut, Ma. Teresa; Rigol Cuadra, Assumpta; Miguel López de Vergara, Ma. Dolores; Ugalde Apalategui, Mercedes; Honrubia Pérez, María; Sabater Mateu, Ma. Pilar
Lluch Canut, Ma. Teresa; Ugalde Apalategui, Mercedes; Sabater Mateu, Ma. Pilar; Rigol Cuadra, Assumpta; Honrubia Pérez, María; Miguel López de Vergara, Ma. Dolores
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Curto, J. J. (Jorge Juan); Maestre González, Elena; Pino-Gutiérrez, Amparo del; Morín Fraile, Victoria; Terré Rull, Carmen; Sánchez Zaplana, Isabel; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ferrer, M. Carmen; Pardo Fernández, Andrea; Puig Llobet, Montserrat
Puig Llobet, Montserrat; Lluch Canut, Ma. Teresa; Sabater Mateu, Ma. Pilar; Rodríguez Ávila, Núria
Sabater Mateu, Ma. Pilar; Curto, J. J. (Jorge Juan); Maestre González, Elena; Pino-Gutiérrez, Amparo del; Morín Fraile, Victoria; Terré Rull, Carmen; Sánchez Zaplana, Isabel; Lluch Canut, Ma. Teresa; Olivé Ferrer, M. Carmen; Pardo Fernández, Andrea; Puig Llobet, Montserrat