To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/28212
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure |
dc.contributor.author | Amo Filvà, Daniel |
dc.contributor.author | García Peñalvo, Francisco José |
dc.contributor.author | Alier Forment, Marc |
dc.date | 2014 |
dc.identifier.citation | Amo, D.; García-Peñalvo, F.J.; Alier, M. Social network analysis approaches for social learning support. A: Technological Ecosystem for Enhancing Multiculturality. "Proceedings TEEM’14 Second International Conference on Technological Ecosystem for Enhancing Multiculturality". Salamanca: Association for Computing Machinery (ACM), 2014, p. 269-274. |
dc.identifier.citation | 978-1-4503-2896-8 |
dc.identifier.citation | 10.1145/2669711.2669910 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/28212 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Association for Computing Machinery (ACM) |
dc.relation | http://dl.acm.org/citation.cfm?id=2669711.2669910&coll=DL&dl=ACM&CFID=681457612&CFTOKEN=53862659 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Innovació i Investigació educativa |
dc.subject | Graph theory |
dc.subject | Internet in education |
dc.subject | Social network analysis |
dc.subject | Learning analytics |
dc.subject | Social learning |
dc.subject | Grafs, Teoria de |
dc.subject | Internet en l'ensenyament |
dc.title | Social network analysis approaches for social learning support |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |