Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/95995

Propuesta metodológica mediante diseños Box-Behnken para mejorar el rendimiento del análisis conjunto en estudios experimentales de mercado
Huertas-García, Rubén; Gázquez Abad, Juan Carlos; Martínez López, Francisco J., 1975-; Esteban Millat, Irene
Universitat de Barcelona
Estudis de mercat
Anàlisi factorial
Anàlisi conjunt (Màrqueting)
Market surveys
Factor analysis
Conjoint analysis (Marketing)
cc-by-nc-nd (c) ESIC & AEMARK, 2014
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es
Article
Article - Versió publicada
Elsevier España
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Huertas García, Rubén; Gázquez Abad, Juan Carlos; Martínez López, Francisco J., 1975-; Esteban Millat, Irene
Huertas García, Rubén; Gázquez Abad, Juan Carlos; Forgas-Coll, Santiago