Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/103306

How a sustainable message affects brand attributes?
Huertas García, Rubén; Consolación Segura, Carolina; Mas Machuca, Marta
Universitat de Barcelona
The purpose of this paper is to understand how an advertising campaign incorporating an ecological message affects heuristic structure of consumer preferences for hedonic (design and aesthetics) and utilitarian benefits (functionality and performance) provided by the product advertised. Also, the second objective is to reach an understanding of how brand equity moderates these relationships.
-Construcció de marca (Màrqueting)
-Beneficis
-Sostenibilitat (Ciències de la informació)
-Branding (Marketing)
-Profit
-Sustainability (Information science)
(c) Emerald, 2016
Artículo
Artículo - Versión aceptada
Emerald
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Huertas García, Rubén; Consolación Segura, Carolina; Mas Machuca, Marta; Forgas-Coll, Santiago
Huertas García, Rubén; Laguna García, Marta; Consolación Segura, Carolina
Ajour El Zein, Samer; Consolación Segura, Carolina; Huertas García, Rubén
Huertas García, Rubén; Lengler, Jorge; Consolación Segura, Carolina
Huertas García, Rubén; Segura, Carolina Consolación; Mas Machuca, Marta; Forgas Coll, Santiago