To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/105062

The construction of a double-entry table: a study of primary and secondary school students' difficulties
Martí Sala, Eduardo; Garcia-Milà, Mercè; Gabucio Cerezo, Fernando; Konstantinidou, Aikaterini
Universitat de Barcelona
-Alfabetització visual
-Cognició
-Educació primària
-Educació secundària
-Visual literacy
-Cognition
-Primary education
-Secondary education
(c) Instituto Superior de Psicologia Aplicada, Lisboa, Portugal and Springer Science+Business Media, 2011
Article
Article - Accepted version
Springer Science + Business Media
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Rivero García, María Magdalena; Anton, Anna; Clarà Garangou, Marc; Celdrán, Montserrat; Conde Sala, Josep Lluís; Garcia-Milà, Mercè; Gràcia Garcia, Marta; Jarque, Maria Josep; Jarque Fernández, Sonia; Martí Sala, Eduardo; Moreno Zazo, Montserrat; Ortega Reverte, Ma. Ángeles; Ribera, Núria (Ribera Turró); Soro-Camats, Emili; Triadó, Carme; Vilaseca Momplet, Rosa María; Villar Posada, Feliciano
Rivero García, María Magdalena; Anton, Anna; Celdrán, Montserrat; Conde Sala, Josep Lluís; Coronas Puig-Pallarols, M; Garcia-Milà, Mercè; Jarque, Maria Josep; Jarque Fernández, Sonia; Martí Sala, Eduardo; Moreno Zazo, Montserrat; Ortega Reverte, Ma. Ángeles; Ribera, Núria (Ribera Turró); Soro-Camats, Emili; Triadó, Carme; Vilaseca Momplet, Rosa María; Villar Posada, Feliciano
Rivero García, María Magdalena; Anton, Anna; Celdrán, Montserrat; Conde Sala, Josep Lluís; Garcia-Milà, Mercè; Gràcia Garcia, Marta; Jarque, Maria Josep; Jarque Fernández, Sonia; Martí Sala, Eduardo; Moreno Zazo, Montserrat; Ortega Reverte, Ma. Ángeles; Ribera, Núria (Ribera Turró); Serrat Fernández, Rodrigo; Vega Llobera, Fàtima; Vilaseca Momplet, Rosa María; Villar Posada, Feliciano
 

Coordination

 

Supporters