To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/116035
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Valls, Rosa |
dc.contributor.author | Siles Molina, Gregori |
dc.date | 2017-09-29T11:46:57Z |
dc.date | 2017-09-29T11:46:57Z |
dc.date | 2012-05 |
dc.date | 2017-09-29T11:46:58Z |
dc.identifier.citation | 2013-9063 |
dc.identifier.citation | 620125 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/116035 |
dc.format | 17 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat de Girona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: |
dc.relation | Pedagogia i Treball Social. Revista de Ciències Socials Aplicades, 2012, vol. 2, num. 1, p. 46-62 |
dc.rights | (c) Valls, Rosa et al., 2012 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Rendiment acadèmic |
dc.subject | Educació primària |
dc.subject | Educació secundària |
dc.subject | Espanya |
dc.subject | Academic achievement |
dc.subject | Primary education |
dc.subject | Secondary education |
dc.subject | Spain |
dc.title | L'ampliació del temps d'aprenentatge, una pràctica inclusiva que millora el rendiment acadèmic de tot l'alumnat |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |