Title:
|
Bíblia i currículum escolar. Introducció a una problemàtica paradoxal
|
Author:
|
Almansa, Núria; Cols Catasús, Mercè; Esteve Ràfols, M. del Mar; Ibarz Mellado, Andreu
|
Other authors:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
L'article que es presenta forma part d'una elaboració més àmplia. S'ha seleccionat unes reflexions introductòries que obren interrogants i plategen problemàtiques sobre les quals s'aprofundirà posteriorment. Partim de la importància de la Bíblia com a referent espiritual i cultural, a continuació es descriuen alguns dels possibles atansaments vers els textos bíblics i quines són, o podrien ser, les aproximacions a la Bíblia des de l'escola. Es presenta, també, alguns moments significatius sobre l'estudi i la interpretació de la Bíblia i les conseqüències que poden tenir en l'ensenyament. |
Publication date:
|
2017-10-11 |
Subject(s):
|
Religió - Ensenyament Bíblia Currículums (Ensenyament) |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L’autor/a |
Pages:
|
15 p. |
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
Universitat Ramon Llull. Càtedra Ramon Llull Blanquerna
|
Publish at:
|
Ars Brevis, 2000, Núm. 6
|
Share:
|
|