To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/34489
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Díez Palomar, Francisco Javier |
dc.contributor.author | Rué Rosell, Lourdes |
dc.contributor.author | García Wehrle, Paloma |
dc.contributor.author | Brown, Maria |
dc.date | 2013-04-09T17:38:35Z |
dc.date | 2013-04-09T17:38:35Z |
dc.date | 2010 |
dc.date | 2013-04-09T17:38:36Z |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.citation | 581099 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/34489 |
dc.format | 17 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/211428 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2010, num. 38, p. 135-151 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 2010 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Interacció educativa |
dc.subject | Sociologia de l'educació |
dc.subject | Aprenentatge cooperatiu |
dc.subject | Educació primària |
dc.subject | Interaction analysis in education |
dc.subject | Educational sociology |
dc.subject | Team learning approach in education |
dc.subject | Primary education |
dc.title | Matemàtiques i grups interactius: ensenyament i aprenentatge des del punt de vista de les interaccions |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |