To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/33630

Chinese social media strategies: communication key features from a business perspective;
Estrategias de marketing y comunicación en medios sociales chinos: características clave de comunicación desde una perspectiva de negocio
He, Xia; Pedraza, Rafael
Social media
Social media strategies
Social media marketing
Word-of-mouth
Social marketing plan
Business communication strategies
Chinese digital consumer
Medios sociales
Estrategias en medios sociales
Marketing en medios sociales
Estrategias de comunicación empresarial
Boca-oído
Consumidores digitales chinos
China
© EPI - El Profesional de la información
Article
Article - Published version
EPI (El Profesional de la Información)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fernández Cavia, Josep, 1963-; Díaz Luque, Pablo; Huertas Roig, Asunción; Rovira, Cristòfol; Pedraza, Rafael; Sicilia, Maria; Gómez Puertas, Lorena, 1978-; Míguez, MI
Pedraza, Rafael; Banco, Saúl; Codina, Lluís; Cavaller Reyes, Víctor
Vàllez Letrado, Mari; Pedraza, Rafael; Codina, Lluís; Blanco, Saúl; Rovira, Cristòfol
Vàllez Letrado, Mari; Pedraza, Rafael; Codina, Lluís; Blanco, Saúl; Rovira, Cristòfol
Codina, Lluís; Iglesias García, Mar; Pedraza, Rafael; García Carretero, Lucía
 

Coordination

 

Supporters