To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/33630

Chinese social media strategies: communication key features from a business perspective;
Estrategias de marketing y comunicación en medios sociales chinos: características clave de comunicación desde una perspectiva de negocio
He, Xia; Pedraza, Rafael
-Social media
-Social media strategies
-Social media marketing
-Word-of-mouth
-Social marketing plan
-Business communication strategies
-Chinese digital consumer
-Medios sociales
-Estrategias en medios sociales
-Marketing en medios sociales
-Estrategias de comunicación empresarial
-Boca-oído
-Consumidores digitales chinos
-China
© EPI - El Profesional de la información
Article
Article - Published version
EPI (El Profesional de la Información)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Rodríguez Martínez, Ruth; Codina, Lluís; Pedraza, Rafael
Figueras Maz, Mònica; Hernández Escolano, Carme; Jiménez-Morales, Manel; Medina Bravo, Pilar, 1966-; García Cortés, Beatriz; Pedraza, Rafael; Palau i Riberaygua, Josep M., 1965-
Pedraza, Rafael; Valverde Albacete, Francisco; Molina Bulla, Harold; Cid Sueiro, Jesús; Navia Vázquez, Ángel
 

Coordination

 

Supporters