Title:
|
Nuevos paradigmas comunicacionales. La publicidad de guerrilla
|
Author:
|
López Torró, Mar
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Ugarte Calleja, Seber |
Resum:
|
Aquest treball es una investigació sobre una modalitat contemporània de publicitat
anomenada Publicitat de Guerrilla. S’investiguen les causes de la seva aparició i tots els
moviments culturals i artistes en els que s’ha inspirat. A més, en aquest treball es pretén
analitzar com dur a terme una campanya de Publicitat de Guerrilla per a que tingui èxit,
quins són els principis a seguir i els diferents tipus que hi ha dins d’aquesta modalitat |
Publication date:
|
2012-03-29 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Publicitat de guerrilla |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pages:
|
69 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|