To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/78508
Title: | Implementació de l'avaluació de competències transversals i específiques |
---|---|
Author: | Vàzquez Garcia, Mercè; Bañeres Besora, David; Marco Galindo, María Jesús |
Other authors: | Universitat Oberta de Catalunya (UOC) |
Abstract: | En el marc de l'EEES el procés d'aprenentatge dels estudiant s'avalua per mitjà de l'assoliment de competències. La transició d'un model docent basat en el professor vers un model centrat en l'estudiant té una certa complexitat, degut al bagatge dels professors i la manca d'eines per a avaluar competències de manera sistemàtica. En l'article presentem la implementació de l'avaluació per competències en una assignatura del grau d'Informació i Documentació de la UOC mitjançant l'eina Rubrick. |
Abstract: | In the context of the EHEA, the student learning process is evaluated using competency-based assessment. The move from a teaching model focusing on the teacher to a student-centred model is somewhat complex given the baggage the teachers bring with them and the lack of tools to assess competencies systematically. This article presents how competency-based assessment using the Rubrick too |
Subject(s): | -avaluació per competències -rúbrica -retorn personalitzat -docència virtual -competency-based assessment -rubric -personalized feedback -online teaching -evaluación por competencias -rúbrica -feedback personalizado -docencia virtual -Web-based instruction -Ensenyament virtual -Enseñanza virtual |
Rights: | CC BY-NC-ND
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Article Article - Published version |
Published by: | Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) |
Share: |