To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/78508

Implementació de l'avaluació de competències transversals i específiques
Vàzquez Garcia, Mercè; Bañeres Besora, David; Marco Galindo, María Jesús
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
En el marc de l'EEES el procés d'aprenentatge dels estudiant s'avalua per mitjà de l'assoliment de competències. La transició d'un model docent basat en el professor vers un model centrat en l'estudiant té una certa complexitat, degut al bagatge dels professors i la manca d'eines per a avaluar competències de manera sistemàtica. En l'article presentem la implementació de l'avaluació per competències en una assignatura del grau d'Informació i Documentació de la UOC mitjançant l'eina Rubrick.
In the context of the EHEA, the student learning process is evaluated using competency-based assessment. The move from a teaching model focusing on the teacher to a student-centred model is somewhat complex given the baggage the teachers bring with them and the lack of tools to assess competencies systematically. This article presents how competency-based assessment using the Rubrick too
-avaluació per competències
-rúbrica
-retorn personalitzat
-docència virtual
-competency-based assessment
-rubric
-personalized feedback
-online teaching
-evaluación por competencias
-rúbrica
-feedback personalizado
-docencia virtual
-Web-based instruction
-Ensenyament virtual
-Enseñanza virtual
CC BY-NC-ND
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
Article - Published version
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Marco Simó, Josep Maria; Riera Terrén, Daniel; Caballé Llobet, Santi; Cabot Sagrera, Jordi; Arnedo Moreno, Joan; Rodríguez González, M. Elena; Rius Gavidia, Àngels; Marco Galindo, María Jesús; Guitart Hormigo, María Isabel
Bañeres Besora, David; Clarisó Viladrosa, Robert; Jorba i Esteve, Josep; Serra Vizern, Montse
 

Coordination

 

Supporters