dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
López i Vicente, Pau, 1955- |
dc.date.accessioned |
2014-04-29T10:19:57Z |
dc.date.available |
2014-04-29T10:19:57Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/228384 |
dc.format.extent |
10 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2009, Núm. 23-24 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Psicologia pedagògica |
dc.subject.other |
Educació secundària |
dc.subject.other |
Tutoria |
dc.title |
La problemàtica psicopedagògica a secundària: alguns elements de particular incidència actual |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Aquest article presenta una breu anàlisi de la situació actual de
l’Educació Secundària, centrada en vuit punts: els continguts curriculars,
els mètodes d’ensenyament-aprenentatge, la motivació de
l’alumnat, la motivació del professorat, l’avaluació, la tutoria de
grup, la tutoria individual i les relacions escola-família. Com a pistes
de futur assenyala cinc aspectes: els espais de trobada escola-família,
concretar els valors i conviccions de pares i mestres, l’actuació
dels equips interdisciplinaris, la valoració multidimensional del progrés
dels alumnes i el rellançament de la tutoria. |