Título:
|
Família i escola : dos sistemes que s'han de trobar i entendre's
|
Autor/a:
|
Sallarés Viola, Rosa; Vilaregut i Puigdesens, Anna
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
L’objectiu d’aquest article és fer una reflexió sobre les relacions entre
la família i l’escola, la necessitat de donar-se suport en l’exercici de
les seves tasques primàries i el paper del psicopedagog o de la psicopedagoga
en aquest entramat. En una societat complexa i canviant
com l’actual, la col·laboració entre els principals àmbits de socialització
dels infants, a través d’un treball en xarxa, pot actuar com a
factor de resiliència que ajudi a millorar el rendiment dels alumnes,
a reduir el comportament de risc en l’adolescència i a promoure un
desenvolupament saludable. |
Fecha de creación:
|
2009 |
Materias (CDU):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Materia(s):
|
Família i escola Psicologia pedagògica |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
Páginas:
|
10 p. |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
|
Publish at:
|
Aloma, 2009, Núm. 23-24
|
Compartir:
|
|