dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.contributor.author |
Sallarés Viola, Rosa |
dc.contributor.author |
Vilaregut i Puigdesens, Anna |
dc.date.accessioned |
2014-05-16T09:04:42Z |
dc.date.available |
2014-05-16T09:04:42Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2009 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/229724 |
dc.format.extent |
10 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
dc.relation.ispartof |
Aloma, 2009, Núm. 23-24 |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.rights |
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport – URL |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Família i escola |
dc.subject.other |
Psicologia pedagògica |
dc.title |
Família i escola : dos sistemes que s'han de trobar i entendre's |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
L’objectiu d’aquest article és fer una reflexió sobre les relacions entre
la família i l’escola, la necessitat de donar-se suport en l’exercici de
les seves tasques primàries i el paper del psicopedagog o de la psicopedagoga
en aquest entramat. En una societat complexa i canviant
com l’actual, la col·laboració entre els principals àmbits de socialització
dels infants, a través d’un treball en xarxa, pot actuar com a
factor de resiliència que ajudi a millorar el rendiment dels alumnes,
a reduir el comportament de risc en l’adolescència i a promoure un
desenvolupament saludable. |