To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/56927

Representación fonológica, aprendizaje de la escritura y alumnos sordos
Fernández Viader, María del Pilar; Pertusa Venteo, Esther
Universitat de Barcelona
-Sordesa
-Expressió escrita (Ensenyament)
-Ensenyament de l'escriptura
-Fonologia
-Deafness
-Written expression (Education)
-Penmanship
-Phonology
(c) Asociación Española de Logopedia, Foniatría y Audiología (AELFA), 1999
Article
Article - Accepted version
Elsevier España
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Fernández Viader, María del Pilar; Pertusa Venteo, Esther
Jarque, Maria Josep; Codorniu, Imma; Bosch-Baliarda, Marta; Fernández Viader, María del Pilar; García Ruiz, Carlos; Serrano, Encarna; Segimon, Josep M.
Gispert Sala, Dolors; Pujol Matas, Cristina; Casas Romeo, Glòria; Pertusa Venteo, Esther
Fernández Viader, María P.; Pertusa Venteo, Esther; Valdespino Núñez, Silvia; Pérez Chacón, Macarena; Universitat de Barcelona
 

Coordination

 

Supporters