Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/119903
Título: | Applying learning analytics to students’ interaction in business simulation games. The usefulness of learning analytics to know what students really learn |
---|---|
Autor/a: | Hernández Lara, Ana Beatriz; Perera Lluna, Alexandre; Serradell López, Enric |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. B2SLab - Bioinformatics and Biomedical Signals Laboratory |
Abstract: | |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Automàtica i control -Data mining -Business--Simulation games -Student interaction -Learning outcomes -Online learning activities -Business simulation games -Learning analytics -Data mining -Mineria de dades -Jocs d'empresa -Tecnologia de la informació |
Derechos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión presentada Artículo |
Editor: | Elsevier |
Compartir: |