Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/119903

Applying learning analytics to students’ interaction in business simulation games. The usefulness of learning analytics to know what students really learn
Hernández Lara, Ana Beatriz; Perera Lluna, Alexandre; Serradell López, Enric
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial; Universitat Politècnica de Catalunya. B2SLab - Bioinformatics and Biomedical Signals Laboratory
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Automàtica i control
-Data mining
-Business--Simulation games
-Student interaction
-Learning outcomes
-Online learning activities
-Business simulation games
-Learning analytics
-Data mining
-Mineria de dades
-Jocs d'empresa
-Tecnologia de la informació
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo - Versión presentada
Artículo
Elsevier
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Hernández Lara, Ana Beatriz; Serradell López, Enric; Fitó Bertran, Àngels
Batalla i Busquets, Josep Maria; Rimbau Gilabert, Eva; Serradell López, Enric
Lara Navarra, Pablo; Serradell López, Enric; Maniega Legarda, David
Vizoso, Miguel; Puig, Marta; Carmona, F. Javier; Maqueda, María; Velásquez Vacca, Adriana; Gómez, Antonio; Labernadie, Anna; Lugo, Roberto; Gabasa Ferràndez, Marta; Rigat Brugarolas, Luis Guillermo; Trepat Guixer, Xavier; Ramírez, Josep; Moran, Sebastian; Vidal, Enrique; Reguart, Noemí; Perera Lluna, Alexandre; Esteller, Manel; Alcaraz Casademunt, Jordi
López del Río, Ángela; Nonell Canals, Alfons; Vidal, David; Perera Lluna, Alexandre