Title:
|
Avaluació de la competència comunicativa interdisciplinària en estudis de diferents àmbits: el gènere exposició oral en grup
|
Author:
|
Bach, Carme, 1971-; López-Ferrero, Carmen; Martín Peris, Ernesto
|
Abstract:
|
Presentem el procés de creació d’una rúbrica per a l’avaluació del gènere exposició oral en grup útil per a diferents àmbits acadèmics. Per dissenyar-la hem tingut en compte tots els agents implicats (professors, investigadors i estudiants) i disciplines de tres àmbits acadèmics diferents. A partir d’aquesta rúbrica, hem dissenyat una plantilla d’avaluació informatitzada i gratuïta, que permetrà l’avaluació automatitzada dels estudiants i l’autoavaluació i coavaluació interpares. |
Abstract:
|
This paper presents the elaboration process of a rubric for the assessment of group oral presentations as a genre, to be used in different academic fields. Throughout the process, we have considered all the agents involved (lecturers, researchers and students) and disciplines belonging to three different fields. Based on this rubric, we have designed a free electronic assessment template, which will allow students to be assessed by lecturers, and to assess themselves and their fellow students. |
Abstract:
|
El context en què es realitza aquesta investigació és, d’una banda, el projecte ASCOMACIN (Avaluació Sostenible de la Competència Comunicativa Interdisciplinària), projecte d’innovació docent subvencionat pel CLIK de la Universitat Pompeu Fabra (CQUID, MODALITAT A. 21 PlaCLIK 2017-2018 1) i, de l’altra, el projecte ECODAL (Evaluación de la competencia discursiva de aprendices adultos plurilingües: detección de necesidades formativas y pautas para un aprendizaje autónomo), projecte de recerca del Mineco, l’Agencia Estatal de Investigación i el Fondo Europeo de Desarrollo Regional (ECODAL, EDU2016-75874-P (AEI/FEDER, UE)). |
Subject(s):
|
-Avaluació -Competència comunicativa -Rúbrica -Transversalitat -Participació activa -Assessment -Communicative competence -Rubric transversally -Active participation |
Rights:
|
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
|
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
|
Share:
|
|