dc.contributor |
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés |
dc.contributor.author |
Vilar, Jesús |
dc.date.accessioned |
2019-11-22T11:27:16Z |
dc.date.available |
2019-11-22T11:27:16Z |
dc.date.created |
2018 |
dc.date.issued |
2018-09 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/365285 |
dc.format.extent |
21 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Ramon Llull. Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés |
dc.relation.ispartof |
Educació social. Revista d'intervenció socioeducativa, núm. 70 (2018) |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ |
dc.rights |
© L'autor/a |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació social |
dc.title |
Evolució del rol professional en l’educació social: Quatre experiències personals |
dc.title.alternative |
Evolución del rol profesional en la educación social: Cuatro experiencias personales |
dc.title.alternative |
Evolution of the Professional Role in Social Education. Four personal experiences |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.subject.udc |
3 - Ciències socials |
dc.subject.udc |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Se trata de una entrevista realizada a cuatro profesionales en activo que se formaron en las primeras promociones de los estudios de Educación Social. La entrevista se realizó con motivo de la conmemoración del Día Internacional de la Educación Social el 2 de
octubre de 2018, y el objetivo del artículo es ilustrar los cambios más significativos que se han producido en la profesión en los últimos veinticinco años. |
dc.description.abstract |
Es tracta d’una entrevista realitzada a quatre professionals en actiu que van formar-se en les primeres promocions dels estudis d’Educació Social. L’entrevista va realitzar-se amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de l’Educació Social el 2 d’octubre de 2018, i l’objectiu de l’article és il•lustrar els canvis més significatius que s’han produït en la professió en els darrers vint-i-cinc anys. |
dc.description.abstract |
The objective of this article is to set out the most significant changes that have taken place in the Social Education profession in the last twenty-five years, as reflected in interviews with four practising professionals who were members of the first graduating classes in Social Education studies. The interviews were conducted on October 2, 2018, International Social Education Day. |