Análisis de actitudes y autoeficacia percibida del profesorado ante la educación inclusiva
Collado-Sanchis, Alba; Tárraga Mínguez, Raúl; Lacruz-Pérez, Irene; Sanz-Cervera, Pilar
2021-09-15
-Actitudes
-Autoeficacia
-Educación especial
-Educación inclusiva
-Formación del profesorado
-Necesidades específicas de apoyo educativo
-Inclusión
-Formación profesorado
-Actituds
-Autoeficàcia
-Educació especial
-Educació inclusiva
-Formació del professorat
-Necessitats específiques de suport educatiu
-Attitudes
-Inclusive education
-Self-efficacy
-Special education
-Specific educational support needs
-Teacher training
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/234255

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Collado-Sanchis, Alba; Tárraga Mínguez, Raúl; Lacruz-Pérez, Irene; Sanz-Cervera, Pilar
Tárraga Mínguez, Raúl; Vélez-Calvo, Ximena; Lacruz-Pérez, Irene; Sanz-Cervera, Pilar
Tárraga Mínguez, Raúl; Sanz-Cervera, Pilar; Pastor Cerezuela, Gemma; Fernández Andrés, María Inmaculada
Rojo Amato, Gisela; Tárraga Mínguez, Raúl; Sanz Cervera, Pilar
 

Coordination

 

Supporters