Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/59910
Título:
|
Some remarks on research on non-native teachers of English
|
Autor/a:
|
Llurda, Enric
|
Notas:
|
In the last twenty years, we have seen a great deal of research on English as a
Lingua Franca and non-native teachers of English. In this chapter, I intend to
provide a global overview of some of the main findings obtained in previous
studies, with the goal of centering the attention on those aspects with the highest
relevance and emphasizing the connection between non-native teachers and
English as a Lingua Franca.
En los últimos veinte años, hemos visto una abundancia de estudios en el ámbito
del ingles como lingua franca y el profesorado no native de ingles. En este capítulo,
me propongo ofrecer una vision global de algunos de los aspectos principals
obtenidos en estudios previos, con el objetivo de centrar la atanción en aquellos
aspectos de mayor relevancia y enfatizando la conexión entre el profesorado no
nativo y el inglés como lingua franca. |
Materia(s):
|
-Non-native teachers -English as a Lingua Franca -English as an International Language -Professors d'anglès -Anglès |
Derechos:
|
(c) Universidade de Lisboa, 2012
|
Tipo de documento:
|
article publishedVersion |
Editor:
|
University of Lisbon Centre for English Studies (ULICES)
|
Compartir:
|
|
Documentos con el texto completo de este documento
Mostrar el registro completo del ítem