Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10459.1/64769

Galactic Conquest: Un joc d'estratègia 4X fet amb Unity
Oromí Cuello, Lluís
Sebé Feixas, Francesc; Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior
L'objectiu d'aquest TFG es desenvolupar un joc d'estratègia espacial del tipus 4X per torns en Unity. El terme 4X prové d'un anàlisi que es va fer del joc "Master of Orion" l'any 1993. És una abreviació de les quatre fases en les que es pot dividir el joc, són "eXplorar, eXpandir, eXplotar i eXterminar". Explorar acostuma a ser al principi del joc i els jugadors envien exploradors per tot el mapa per tal de trobar els millors recursos. Expandir té lloc quan els jugadors reclamen territori, ja sigui per estendre la seva influència en el mapa o per accedir amb més facilitat als recursos. Explotar fa referència a recollir i utilitzar aquests recursos. Exterminar normalment es refereix a eliminar els altres jugadors, tot i que també hi ha jocs en que és necessari eliminar obstacles per a poder avançar. Tot i que aquestes són les quatre fases que tenen lloc en un joc 4X normal i corrent, normalment aquestes es solapen i unes duren més que les altres. Per exemple, els jocs que fan servir mapes molt grans acostumen a tenir una fase d'exploració que dura pràcticament tota la partida. Els jocs d'estratègia 4X es solen diferenciar de la resta de jocs d'estratègia per la seva complexitat i duració.
-Videojoc
-Estratègia
-Unity
-Videojocs
-Unity (Recurs electrònic)
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
lloromic.pdf 1.434 MB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem