To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/66390

Un model integral per a l'avaluació de les diferents dimensions competencials d'una asignatura del grau de medicina
Peñascal Pujol, Eduard; Soler González, Jorge; Plana Blanco, Antoni; Rodríguez Rosich, Antoni; Fuentes Botargues, Araceli; Buti, Miquel
Presentem un model avaluatiu per una assignatura del segon curs del grau de medicina, amb competències de comunicació i medicina de família. Hem dissenyat una avaluació sumativa i formativa, que permet mesurar el nivell d' aprenentatge relacionat amb coneixements, habilitats i actituds. Els alumnes realitzen videogravacions, pràctica reflexiva, examen de coneixements, treballs de casos clínics, estacions en una ACOE i participen com avaluadors en les videogravacions, tipus peer review. We present an evaluable system for second year subject of the medicine’s degree,in which we work about communication and primary care skills.We have designed an evaluation summative and formative, in which we can measure the learning level related with knowledge, abilities and attitude.The student has to make video tapes, reflexive practice, knowledge tests, medical case works and objective structured clinical evaluation. The students themselves act like evaluators of the videtapes, peer review.
-Educació medica
-Participació dels estudiants
-Grau de medicina
-Valuació formativa
-Medical education
-Participation of students
-Medicine’s degree formative evaluation
cc-by (c) Eduard Peñascal et al., 2016
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
Article - Published version
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
         

Full text files in this document

Files Size Format View
031303.pdf 575.7 KB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters