Title:
|
Un model integral per a l'avaluació de les diferents dimensions competencials d'una asignatura del grau de medicina
|
Author:
|
Peñascal Pujol, Eduard; Soler González, Jorge; Plana Blanco, Antoni; Rodríguez Rosich, Antoni; Fuentes Botargues, Araceli; Buti, Miquel
|
Notes:
|
Presentem un model avaluatiu per una assignatura del segon curs del grau de medicina, amb competències de comunicació i medicina de família. Hem dissenyat una avaluació sumativa i formativa, que permet mesurar el nivell d' aprenentatge relacionat amb coneixements, habilitats i actituds. Els alumnes realitzen videogravacions, pràctica reflexiva, examen de coneixements, treballs de casos clínics, estacions en una ACOE i participen com avaluadors en les videogravacions, tipus peer review.
We present an evaluable system for second year subject of the medicine’s degree,in which we work about communication and primary care skills.We have designed an evaluation summative and formative, in which we can measure the learning level related with knowledge, abilities and attitude.The student has to make video tapes, reflexive practice, knowledge tests, medical case works and objective structured clinical evaluation. The students themselves act like evaluators of the videtapes, peer review. |
Subject(s):
|
-Educació medica -Participació dels estudiants -Grau de medicina -Valuació formativa -Medical education -Participation of students -Medicine’s degree formative evaluation |
Rights:
|
cc-by (c) Eduard Peñascal et al., 2016
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
|
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
|
Share:
|
|